11 Ocak 2010 Pazartesi

KIZIMIN OKUL KURABİYELERİ

  Kızım Eslem ikinci sınıfa gidiyor.Okullarında ki kurabiye satışı için benden sevdiği kurabiyeleri, yapmamı istedi.Bende kızımı kırmayarak o güne özel ,elmalı ve damla çikolatalı kurabiye yaptım.Kaplı kurabiyeleride yeni öğrendiğim için her fırsatta tası tarağı toplayıp büyük bir istekle  tabiiiiiiiki:)))) yapmak istiyorum.Yaptım ve gönderdimmmmm.
   Kurabiyelerden elde edilecek para ise GÖZTEPE İŞİTME ENGELLİLER OKULUNA bağışlanacaktı.Açıkcası gayretim biraz o yüzdendi:)
    Neyse çok uzattım yine herşey güzel gitti ve duyarlı velilerimiz sayesinde bağışımız tamamlandı.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine emeğine sağlık yapma niyetin ayrı güzel her zaman yardım için koşturan sen bu seferde ellerinle bu işe girişmişsin canım kardeşim seninle gurur duyuyorum