9 Haziran 2011 Perşembe

EYÜBOĞLU KIZ HENTBOL TAKIM PASTASI

 Aradaki farkı bulun diye bir soru sorsam ne dersiniz?Tabii ki de renkleri ....
 Renklerin ilk defa böyle kötü olduğu bir çıktı aldım ,bir de sıcakta kalınca işte sonuç:(((
Pastanın görüntüsü çok şirin oldu ama resmin renkleri için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim...
Eyüboğlu 3. sınıflar KIZ HENTBOL TAKIMININ piknik pastası....
Koçları Murat Bey'ede huzurlarınızda teşekkür ediyorum,benim zilli kızım da koç'un sağ kolunun altındaki sarışın fıstık....
Takımın her bir büyük gönüllü oyuncularını buradan kocaman öpüyorum...
Şimdiden AFİYET ,KAS olsun kızlarıma....

4 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK.
SENİ VE ESLEMİ ÖPÜYORUM TATLIM.

Ayfer dedi ki...

Asuman'cım çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Kızın da çok şekermiş. Canım böyle güzel güzel pastalar, kurabiyeler yapmaya devam. Sevgiler..

Almila Berber dedi ki...

o pastada bende varım. Soldan 2. sıradaki gözlüklü benim. Eslemin hendboll dan arkadaşıyım. Ellerinize sağlık...

ASUMAN dedi ki...

Almila'cığım afiyet olsun tatlım...Pikniğinizin de güzel geçtiğine sevindim.Bu sene de piknik olursa ben sizi yine yaparım...
SEVGİLER GÜZEL KIZIM...