2 Şubat 2011 Çarşamba

SÖZÜN BİTTİĞİ YER........

   Allahım ne üzücü...Duyduğumdan beri şoktayım,evladına ne olacak?anneciği ne durumdadır?Yarabbim ardı arkası gelmeyen bir sürü soru.....
   Kim bilir onunda bugüne dair ne planları vardı?Oğluyla ilgili neler planlıyordu kafasında ,belki kahvaltıdan sonra oyuncaklarıyla oynayacaklardı,belki parka gidip yine o bitmeyen enerjisini,neşesini oğluyla harcayacaktı.Hep oğlunun annesi olacaktı .Kendini oğlundan hiç mahrum etmeyecekti....
Boğazımda bir düğüm her yutkunuşumda yukarı aşağı hareket ediyor,o düğüm hep orada hiç gitmiyor...
Küçük melek sende çok erken yaşta alışacaksın ANNESİZLİĞE...Kader diyecekler sanada ,yüzüne gülüp arkandan vah vah edecekler...Çok küçüksün bebeğim daha bunu yaşamak için çok KÜÇÜKSÜN .....AMA???
ALLAHIM MEKANI CENNET OLSUN...
GERİDE KALAN SEVENLERİNE ALLAH BOL SABIRLAR VERSİN....................
HOŞÇAKAL NEŞELİ KADIN,HOŞÇAKAL GENÇ GİDEN ANNE...........................

9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

asumancım bende haberi duyduğumda çok üzüldüm en çokda annesiz kalan o bebeğe
Allahım sevenlerine sabır versin ..

ASUMAN dedi ki...

Ya evet ...O bebişe ne olacak?mutlaka bakılır,büyür ama kimse ANNESİ gibi olmaz:(

Fatoş Öztürk dedi ki...

Seninle aynı duyguları paylaşıyorum.Şaka gibi hala inanamıyorum.En çokta minik yavrusu için üzüldüm:((

ASUMAN dedi ki...

Evet fatoşcuğum ya çok üzgünüm çok ...Hani kelimeler kifayetsiz kalır ya ...İşte öyle bugün:(((

GÜL DOĞAN dedi ki...

İnan uyduğumdan beri göğsüme bi taş oturdu sanki,kendimden birine üzüldüğüm gibi çok üzüldüm.Her ölüm üzücü ama böyle genç cıvıl cıvıl birinr yakıştıramıyor insan.Oğluşu nolcak şmdi:((

ASUMAN dedi ki...

VALLA GÜLCÜM HER ÖLÜM ZOR AMA GENÇ HEMDE PEŞİNDE EVLAT BIRAKIYORSAN GİDERKEN................EN ZOR OLANI BIRAKTIĞIN EVLAT HERHALDE...ANNESİZ BÜYÜDÜM BENDE GERÇİ BU YAVRUCAK KADAR KÜÇÜK DEĞİLDİM AMA,ANNESİZLİK VAR YA EN KÖTÜSÜ DE O İŞTE:((((ANLAMIYOR ŞİMDİ ANLAYACAK YAŞA GELDİĞİNDE ,HERKESİN ANNECİĞİ YANINDA OLDUĞUNDA ONUNDA GÖZLERİ ARAYACAK ANNESİNİ....FALAN FALAN İŞTE DÜĞÜMLENDİ YİNE SÖZCÜKLER........
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

çok üzdün bizi Defne çookk

sevgi dedi ki...

Okadar güzel ve doğru yazmışsınızki söylenecek tek söz huzur içinde yat defne sözün bittiği yer üzgünüm:(

MODA GEZGİNİ dedi ki...

asumancım yazdıklarına katılıyorum..her nefis ölümü tadacaktır..ama bügün,ama yarın,ama yarındanda yakın..geride kalan bebiş telef olmasın..annesi hakkında herkes iyi şeyler söylüyor.defne için güzel.blogunu yeni gördüm çok keyif aldım.izleyicin oldum.bloguma hediye çekilişime beklerim.sewgiler..