23 Aralık 2011 Cuma

YILBAŞI KURABİYELERİ (CHRISTMAS COOKIES)

   Selamlar ...Yoğunum,yoğunsun,yoğun:)))İşte tam ihtiyacım olan üç kelime.İki evlat,evlatlarımdan daha bebek (ilgi anlamında)bir eş ,pastalar ,kurabiyeler ve bir BEN......
   Seviyorum herhalde koşturmalı bir hayatı.Yapamıyorum ki zaten oturmayı,yatmayı...Bana göre değil bunlar ,ben hep bir şeylerle meşgul olayım,hayat benim için işte bu.Bazen hiç bir şeyle ilgilenmeyeyim istiyorum ama bu hissim kısa sürüyor sonra tekrar MARATONA:)))
   Ben çok mutluyum halimden Allah'ım sağlık verdikçe de hayatımdaki koşturmaca devam edecek...
  Yukarıda görmüş olduğunuz ağaçlarımız  bir şirketin iki değerli müdürüne verilmek üzere bir tanesi de çok kıymetli hocam ALİ MEZDEĞİ  (http://www.asestetik.com/)için hazırlandı.Halen daha yapımı devam eden kurabiyelerimizin yayınıda belki yarın belki yarın dan da yakın......

1 yorum:

estetik dedi ki...

Bu agaçtan daha büyüklerini gördüm