25 Ekim 2011 Salı

DUYARSIZ KALMAYALIM.....

  İzlerken gözyaşlarımı tutamadım...Hepimiz insanız,hepimizin yavruları ,sevdikleri var.Kimse sevdiklerinin başına bir şey gelsin istemez çok doğal olarak ama ne diyelim...İşte tam burada bizlerin duyarlılığı devreye girmesi lazım.Şimdi aradım konuştum Yurt içi kargo ile ücretli mi diye merak edenlere tekrar buradan duyurmak istiyorum.YUR İÇİ KARGO ÜCRETSİZ VAN'A GÖNDERİM YAPIYOR...
  Arkadaşlar bazalarımızın altını bekleyen yorganlarımızı,battaniyelerimizi özgür bırakmanın tam sırası şimdi.Aman bir yorgandan ne olacak demeyin  - derecelerde geceyi bitirmeyi bekleyen Van halkının çığlığına duyarsız kalamayız...Onların yerinde evlatlarımız,anamız babamız da olabilirdi...
  HERKESİ DUYARLI OLMAYA ÇAĞIRIYORUM...
 ORADA KİMSE VAR MI???????

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kimseler duyarsız kalmadı,dinlediğim seyrettım her yerde yardımlar çığ gıbı büyüyordu.dileğim yıkıntılar altında canlı kalanlarında bir an önce çıkarılması.Allah hepmızı korusun.