16 Ocak 2011 Pazar

ÇADIR PASTASI

   Selam herkese...Eşimin doğum günü pastası:)))AKLIMDA DAHA İLGİNÇ BİR PASTA YAPMAK VARDI AMA????Sevgili ablacığım beni bu fikrimden vazgeçirdi...pastayı yaparsın ama bloğuna koyamazsın çok hoş karşılanmaz deyince bende bir kitapta görüp beğendiğim şu an bakmakta olduğunuz çadır pastasını yaptım...
   Dostlarımızla kutladığımız doğum gününde pasta (övünmek gibi olmasın)tat olarak ta herkes tarafından beğenildi ve afiyetle yenildi...En önemlisi de eşim pastasına bayıldı.Kısacası sonuç MÜKEMMELDİ:))))
   CANIM,DOĞUM GÜNÜNÜ TEKRAR KUTLUYORUM... ALLAH'IM SAĞLIK,HUZUR VE SEVDİKLERİMİZLE PAYLAŞACAĞIMIZ GÜZEL BİR ÖMÜR VERSİN....SENİ SEVİYORUM....

2 yorum:

KURABİYECİCİ dedi ki...

bayıldım buna ama aklım ne yapacaktında yapmadın onda kaldı doğrusu .eşine mutlu sağlıklı yıllar Allah ayırmasın canım

ASUMAN dedi ki...

ALLAH'IM BÜTÜN SEVENLERİ BİRBİRİNE BAĞIŞLASIN...ÇOK SEKSİ BİR PASTA OLACAKTI AMA:)))))))ABLAMIN SANSÜRÜNE UĞRADIM:)))