16 Ocak 2011 Pazar

DALGIÇ PASTASI



   Dün gece çok güzel bir geceydi.Hem eşimin hemde Apo'cuğun eşi ve bizimde çok sevdiğimiz bir arkadaşımız olan Ebru'nun da doğumgünüydü.
 Ebru dalgıçlık yapıyor ve bu konuda cidden çok donanımlı ve iyi...Eeeee dalgıç olan  Ebru yada dalgıç pastası yakışır dedim ve dün yani  15 Ocak günü yarım günde çadır ve dalgıç pastasını yaptım.
      Benim için çok kısa zamanda iki pasta...Pastanın tadından bahsetmeme hiç gerek yok bence :))))
Ebru'cuğum sana da sağlıklı ,mutlu ,başarılı yıllar diliyorum.İnşallah dostluğumuz hep baki kalır.

6 yorum:

KURABİYECİCİ dedi ki...

çooook güzel ellerine sağlık helal olsun iki pasta figürler çok marifetlisin tebrik ederim

ASUMAN dedi ki...

Canım,çok teşekkür ederim.Evet gerçekten yarım günde 2 pasta benim için zordu....Ama Allahın izniyle bu iştende alnımın akıyla çıktım.
sevgiler

PASTAKEYFİ dedi ki...

merhabalar ...Bloğuma bıraktığınız yorum için teşekkürler...pastalarınız çok güzel olmuş..yarım günde iki pasta ...tecrübe kazanınca el çabukluğu artıyor sanırım..ellerinize sağlık

ASUMAN dedi ki...

Selam pastakeyfi...bundan sonrada hep bırakacağım yorum:))))ben teşekkür ederim.hepimizin emeğine sağlık:))))
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Sevgili Asumancığım, yapmış olduğun pasta hem görsel olarak hemde tat olarak harika ötesiydi. ama en güzeli bu pastada senin emeğin ve sevgin vardı. geç buldum çabuk kaybetmem seni canım arkadaşım. nezaketin inceliğin ve sıcaklığın için teşekkür ederim.

NECMİYE dedi ki...

çok şık bir pasta olmuş....