20 Mayıs 2011 Cuma

5.BLOG YAZARLARI TOPLANTISI (15 Mayıs 2011 )






 Herkeslere kocaman bir Merhaba:)Geçen hafta sonu çok güzel geçti ..Başlıktantada anlaşılacağı üzere 5.blog yazarları toplantısı(kahvaltısı) vardı.Yemek,seyahat,butik pastacı,alışveriş....Kimi arasanız vardı:)))Bu güzel bir organizasyona ev sahipiliği yapan SEVİL ŞAHİN,YASEMİN ASLIHAN BABALIK ve ZEYNEP ÇEŞMECİ'ye teşekkür ediyorum tekrar....Kusursuzdu,süperdiçok eğlenceliydi....Şimdi gelelim hediyelerime:))))
 Sevgili Yasemin'den aldığım MAGGİ sepetim...İçinde yok YOK:)))
 Elidor'dan aldığım bakım ürünlerim...
 Vaselin'den aldığım bakım sepetim...
 Akdeniz bijuteri'den aldığım çok şık taşlı gül yüzüğüm...
Sevgili meltem'den (Meltem mutfakta) aldığım yaprak kesicim:)))
Sevgili Banu Altun'dan aldığım şiir kitabım....
Bu organizasyonda emeği geçen herkese tekrar huzurlarınızda teşekkür ediyorum....

1 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

Asumancım geldiğin için asıl biz teşekkür ederiz.
Memnun olarak ayrılmış olmanız beni çok mutlu etti.Ayrıca başka bir haber vereyim 5. blog buluşmamız Sofra dergisinin haziran sayısında :)
Sevgilerimle