16 Ocak 2010 Cumartesi

CORNFLAKESLİ KURABİYE


Bu kurabiye tarifini arkadaşım PELİN'den aldım.Şahane ,enfes bir tadı var .Benim çocuklarım bayılarak
yiyiyorlar sizlerede tavsiye ediyorum,pişman olmayacaksınız:)
        MALZEMELER
750gr.mısır nişastası
4 adet yumurta
1 paket eritilmiş ılık margarin
1 su bardağı şeker
1 vanilya
1 kabartma tozu
1 paket cornflakes(sarı olandan)
nutella(ben çok gittiği için çokokrem kullanıyorum)
Gelelim yapılışına;Yumurta ve şeker iyiyce çırpılır.Margarin bu karışıma ilave edilir,vanilya ,mısır nişastası
   ve kabartma tozuda konulup hamuru hazırlanır.Ceviz büyüklüğündeki toplar hazırlanır ve önceden 170 dere
   ye ayarlanmış fırına verilir.Beyaz olacak şekilde pişirilir ve soğuması için bir kenara alınır.Başka bir yerde
   cornflakes leri avuç içinde ufaltarak hazırlanır.Orta boy cezveye 1 kaşık sıvıyağ ve nutella konarak inceltilir.
   Pişirdiğimiz kurabiyeleri ilk önce çikolatalı karışıma daha sonra cornflakes li karışıma batırıp işlemi sonlan-
   dıralım ve servis tabağına alalım.İşte bu kadar!!!Hepinize şimdiden afiyet olsun.Kurabiye ile ilgili yorumla-
   rınızıda bekliyorum.NOT:Çikolata inceltme işine çikolata bittiği sürece devam edilir.
  

11 yorum:

Adsız dedi ki...

çokkk güzel :))
ellerinize emeğinize sağlık :)

aslimakcay dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ASUMAN..SEN BİZE BUNLARI YEDİR KİLO ALALIM, SEN YAP YEME KİLO VER..OLDU MU BU YANİ...

aslimakcay dedi ki...

sen bize yedir bunları kiloları alaım, sen yap yeme kilo ver. oldu mu şimdi yani..

GİZEM dedi ki...

Vallahi Asuman abla ya bu güzel tarifleri koy sen buraya benim gittiğim sporlar boşa gitsin olcak iş değil ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

yinge yinge çok güzel olmuş bunlar bende istiyorum yapsanda yesek

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

Sevgili arkadaşım bizleri yalnız bırakmayarak etkinliğimize katıldığın için teşekkür ediyoruz....

Sevgiler

Selma&Aslı

Adsız dedi ki...

Tarif için teşekkürler, dün denedim ancak ceviz büyüklüğünde yaptığım toplar oldukça fazla kabardı.Kabartma tozunun daha az konuşmasını tavsiye ederim.Ayrıca ölçü de bence çok fazla.umduğum gibi olmadı, yine de teşekkürler..

ASUMAN dedi ki...

merhabalar ,adınızı bilmediğim için adsız diye hitap ediyorum özür dilerim,
bu tarif benim evde sıkça yaptığım hatta pastacılık kursunda kurabiyeler konusunda sınavda da yaptığım bir tarif,çok üzüldüm umduğunuz gibi bulmadığınıza...ben ceviz büyüklüğünde yapıyorum güzel bir sonuç alıyorum,tarifin ölçüsü fazla zaten ölçüden de anlaşılacağı üzere ,ben yabancı sitedeki orjinal ölçüyü verdim,azaltıp çoğaltmak sizlerin elinde...neyse üzüldüm yinede afiyet olsun,SEVGİLER

pinkdreams dedi ki...

lezzetbloglari.blogspot.com adresinde yarışma başlamıştır. Tüm yemek blogları katılabilir. Yarışma detayları blog sayfamızda ve facebook sayfamızda mevcuttur. Katılımlarınızı bekliyoruz. Yarışma sonunda birinci seçilen blogun ve tarifin Şubat ayı sonunda çıkacak ilk dergimizde tanıtımı yapılacaktır. Detaylar için facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/Mutfa%C4%9F%C4%B1mdaki-Tarifler/211141232312839

Adsız dedi ki...

Merhaba cornflakesli kurabiyeyi komsum yapmisti ve ben cok begenmistim, simdi kendim denemek istiyorum fakat 1 paket margarin demissiniz 250 gr yada 500 gr mi? tesekkürler

ASUMAN dedi ki...

Merhabalar Adsız,
250 gr. Margarin ben sana hamur işi kullanıyorum. Şimdiden afiyet olsun..
Sevgiler